Månadens Löddrare - Oktober

Månadens Löddrare / massageterapeut, massör, wittboldt bajohr / Permalink / 3
Lödder möter Cecilia Wittboldt Bahjor, som i över 10 år har varit massageterapeut och masserat tusentals människor ute på olika företag. Med händerna som vapen har hon hjälpt många med sina besvär.
 
 

Hej Cecilia, du är Lödders första månadsprofil. Är hälsa viktigt för dig?

 

Ja oerhört viktigt för mig, hälsa är ju jag och det är ju jag som bestämmer hur jag skall må. Det ansvaret kan jag ju inte lägga på någon annan

 

 Du har jobbat över 10 år som massör framförallt ute på företag, hur orkar du?

 

Ja det kan man ju undra. Mötet med människor stimulerar mig så mycket och att jag älskar att jobba fysiskt, jag ser arbetspasset som ett träningspass.

Och kan jag sedan inspirera människor att göra små förändringar som gör stora skillnader på deras vardag så är det ju fantastiskt.

 

 Tränar du mycket själv?

 

Ja jag tränar alltid i någon form, massor olika träningsformer och är alltid lika nyfiken på olika träningsformer, varvar gärna dans, yoga, gym och cardio.

 

 

Du måste ju ha träffat tiotusentals människor på massagebänken, finns det något speciellt tillfälle du minns lite extra?

 

Mycket lustigt har man ju varit med om, men jag sparar det till mina memoarer.

 

 Tusen tack för att du vi fick veta lite mer om dig och lycka till i framtiden.

 Tack själv, det var kul att få vara först
 

Vill du komma i kontakt med Cecilia så kan du maila till [email protected] så skall vi skicka vidare
 
Vill du eller vet du någon som skulle passa som månadens Löddrare, känd eller okänd spelar ingen roll, hör av dig till oss på [email protected]
#1 - - Lena:

Åhhhhh, jag känner sån kärlek! Fantastiska, fantastiska Pia!

#2 - - Sofiiaa<3:

Hej! Jätte fin blogg du har!
Lust att synas på min blogg inför fler läsare och vinn läsare?
Gå då bara in och anmäl dig här på min veckans blogg:
Lottar ut imorgon eller på söndag! Lycka till! <3

#3 - - Maria:

Åh så roligt att se dig Pia!
Jag hoppas att du har det bra.
Många kramar från "Mimmi"

Till top